Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopad pandemie COVID-19 na odvětví služeb cestovních kanceláří a agentur
KONORSKÁ, Eliška
Cílem práce je na základě analýzy zjistit, jaký dopad měla pandemie COVID-19 na odvětví cestovních kanceláří a agentur se zaměřením na český trh. Dalším cílem je formulovat strategie pro cestovní kanceláře a agentury, které byly pandemií ovlivněny.
Využití kvalitativního a kvantitativního výzkumu pro tvorbu následné marketingové strategie u tištěných medií
Hofmannová, Vlasta ; Jungová, Eliška (vedoucí práce) ; Gibarti, Jana (oponent)
Diplomová práce na téma "Využití výsledků kvalitativních a kvantitativních výzkumů pro následnou marketingovou strategii tištěných médií" pojednává o využití výsledků výzkumů pro tvorbu nové marketingové strategie v praxi. Obsahem této práce je analýza procesu tvorby této strategie pro ekonomický týdeníku EURO, která vznikala na základě doporučení realizovaného kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Popisuje metodu oční kamery v kombinaci s metodou hloubkových rozhovorů a s metodou CAWI (kvantitativní). Dokumentuje v několika etapách dosažené praktické výsledky nové marketingové strategie pro týdeník EURO.
Komparace regionálních rozdílů v dlouhodobých záměrech rozvoje vzdělávání Jihomoravského a Moravskoslezského kraje
Ondroušek, Jan ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá komparací regionálních rozdílů v dlouhodobých záměrech rozvoje vzdělávání v uvedených krajích. Teoretická část začíná vymezením klíčových pojmů vztahujících se ke vzdělávací politice, dále se věnuje legislativnímu rámci pro tvorbu dlouhodobých záměrů a návaznosti těchto dokumentů na celostátní a evropské strategické dokumenty ve vzdělávání. Ve výzkumné části jsou analyzovány oba dokumenty, jejich logická provázanost a návaznost na celostátní strategické dokumenty a výstupy jednotlivých části. Podstatná část je zaměřena na komparaci obou dokumentů a jejich vliv na rozvoj vzdělávání v daném regionu. Závěr diplomové práce shrnuje formu, výstupy a odlišnosti obou dokumentů jak vzájemně, tak i ve vztahu k národním strategickým dokumentům ve vzdělávání. V práci jsou použity metody kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy, teoreticko-empirická metoda, analýza dokumentů. KLÍČOVÁ SLOVA vzdělávací politika, strategické dokumenty ve vzdělávání, komparace, Jihomoravský kraj, Moravskoslezský kraj, dlouhodobý záměr, kvalitativní a kvantitativní výzkum, obsahová analýza
Zdraví migrantů v Česku - politický a prostorový rámec
Chourová, Renáta ; Dzúrová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hnilicová, Helena (oponent)
Zdraví migrantů v Česku - politický a prostorový rámec Abstrakt Předložená diplomová práce analyzuje přístup ke zdraví a způsob využívání zdravotní péče migranty z Ukrajiny a Vietnamu v Česku v prostorových a politických souvislostech. K analýze byla využita data výzkumu Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy v Praze z roku 2013, a dále informace získané autorským šetřením, dotazujícím odbornou veřejnost (lékaře, zástupce zdravotnických a neziskových organizací a představitele zdravotních pojišťoven a ministerstev). V analytické části práce byly využity metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Byly identifikovány klíčové faktory, ovlivňující přístup migrantů k vlastnímu zdravotnímu stavu a zajištění zdravotní péče, jež byly dále interpretovány v prostorových souvislostech. Práce odhaluje odlišnosti v přístupu ke zdraví u migrantů v jednotlivých krajích Česka. Zjištěné závěry jsou v práci konfrontovány s nastavením zdravotní politiky v Česku. Klíčová slova: zdravotní péče, zdravotní stav, zdravotní politika, kvantitativní a kvalitativní výzkum, migranti z Ukrajiny a Vietnamu, Česko
Současná výtvarná reklamní fotografie v ČR
Stejskalová, Eliška ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Portel, Robert (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tendencemi současné výtvarné reklamní fotografie, vyplývajících z výsledků kvalitativně kvantitativního výzkumu. Teoretická část je zaměřena na výchozí problematiku médií, psychologie reklamy. Stěžejní částí je prostředek fotografie, vizuální a technické prvky, z kterých se obraz skládá a jejich psychologickým působením na spotřebitele. Segmentace trhu předkládá informace o prostředí, kde se výtvarná reklamní fotografie vyskytuje, kdo je jejím zadavatelem a na které spotřebitele cílí. Praktická část obsahuje výzkum sledující opakující se prvky, které na základě poznatků z první části hodnotí a interpretuje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.